noodloop

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
19 tdi ALH
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-03-2010 21:17

[150129]Geachte lezers,

hebben hier een golf staan die heel de tijd in storing ging,code weet ik zo niet meer,maar hij schreef turbodruk regelgrens overschreden,Heb de turbo al los gehad en weer mooi gangbaar gemaakt,nieuwe klep N75 gemonteerd die de turbo aanstuurd,nw lucht meter,allemaal nw vacum slangen,en toch komt de fout steeds terug,uitgelezen terwijl we vol vermogen vroegen en dan zie je dat hij de max turbodruk even overschrijd,volgens mij mag dit max 2250 zijn en de auto loopt even naar de 2400 toe.Waar zou dit aan kunnen liggen en is deze druk mischien wat terug te schroeven,hebben nu de vacum slang van de turbo eraf liggen en afgedopt en dat gaat wel beter,hij gaat nu af en toe in de noodloop.maar het is niet goed.

Vriendelijke groet,

Hans l