Geplaatst: 04-03-2010 13:51
[150154]Sinds het vervangen van de koppelomvormer komt er via de kachel een olielucht de auto binnen na een langere rit.
Het is echter een lucht van versnellingsbakolie/ differentieel.
Er lekt niks , de auto is kurkdroog van onderen.
Er zijn geen kapotte slangen van de carterventilatie.
Wie heeft er een idee?