olielucht / stank

2 reacties

Merk
Suzuki
Model
Grand Vitara
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-03-2010 13:51

[150154]Sinds het vervangen van de koppelomvormer komt er via de kachel een olielucht de auto binnen na een langere rit.

Het is echter een lucht van versnellingsbakolie/ differentieel.

Er lekt niks , de auto is kurkdroog van onderen.

Er zijn geen kapotte slangen van de carterventilatie.

Wie heeft er een idee?