Geplaatst: 07-03-2010 18:19
[150447]hallo
ik heb hier een stilo selespeed straan en als je hem in de 1 set dan gaat hij bonkend naar voren, zet je hem in de achterruit rijd hij gewoon goed weg, we hebben alles kwa electro al uitgewisseld gehad en ook heb ik het druklager vernieuwd,
heeft iemand een idee wat dit kan zijn ?