Geplaatst: 08-03-2010 13:06
[150496]Klacht:
Slecht doortrekken, vooral boven 110 km/h
Al veel onderzoek naar gedaan. Mercedes Dealer van Dijk zegt dat turbo vervangen moet worden: €1500.00
Het bewuste kapotte onderdeel van de turbo is waarschijnlijk een regelklep.
Kan ik deze klep (waste-gate regeling?) testen? Of is deze los te koop?
Mvg.