Geplaatst: 13-02-2010 22:34
hoi allemaal, ff eeb heel raar probleem. auto een onderhoudsbeurt gegeven. filters vervangen. en nu rookt hij en trekt minder. forte in brandstoffilter gedaan. doen we altijd. maar nu rookt hij echt veel . wie heeft een idee, al gekeken of de afdichtring van vorig brandstoffilter wek is verwijderd dit was het geval. bij gas geven loopt hij ook niet mooi.
mvgr