Geplaatst: 27-06-2008 18:52
Heb volgende problemen wie kan me hier meer uitleg voor geven ??
Probleem doet zich meestal voor bij volbelasting : lampje motorstoring licht op .
Storingen : 17608 Omloopklep van uitlaatgasturbo : mechanische fout
17536 Brandstof trim Bank 1 : systeem te arm
Wagen heeft op moment van storing beetje vermogenverlies .
Wat kan de oorzaak hiervan zijn ?
Mvg ortwin