1 reactie
Lid sinds: 17-02-2008
Geplaatst: 17-02-2008 13:59
ik heb een avensis 2.0 uit 1998 en die voel je bij een constante lage snelheid inhouden ( jutteren ) bij gasgeven geen problemen
reeds injectorcleaner gebruikt maar geen resultaat.