Geplaatst: 03-03-2008 16:46
hallo , klein vraagje. zaterdag avond zet ik wagen binnen en zondag middag wil hij niet meer aanslaan als je start , na wat klein onderzoek , heb ik ontstekeing , benziene toevoer en spanning op injectoren als ik wil starten , maar daar komt niets van leven uit uit dat motortje. Dit geeft me dus al een rusteloos nachtje gebracht met denken en nog eens denken , kan het zijn dat de diestributie riem zou versprogen zijn tijdens het stil leggen ervan dit heb ik nog niet kunnen bekijken of meschien injectoren die niet open wilen gaan , vrg François