Geplaatst: 08-06-2009 8:45
goeiedag,
wie kan mij vertellen waar de buitentemp sensor zit bij deze auto??
Kan hem nergens vinden... Temperatuur wordt op infodisplay weergegeven met streepjes dus ga ervanuit dat er wel 1 in zit... maar dat er iets mee is..
Mvrgr J