Geplaatst: 01-03-2010 17:51
[149938]Ford Fiesta 1300 8V -'99 - met het volgende probleem:
Geen of bijna geen warmte uit de verwarming. De stelklep op het schutbord blijft steeds dicht staan, als de ik deze loskoppel gaat ze wel open en werkt de verwarming maximaal.
Wat ik me afvroeg is of de bediening van deze klep vaak stuk gaan, volgens de Ford Dealer is de klep de boosdoener. Maar als ik deze aanstuur of loskoppel werkt deze wel en is er wel of niet circulatie, dus is dit niet het probleem.
Ter info : voertuig met airco.
Volgens mij is het bedieningspaneel stuk, heeft iemand dit ook al eens meegmaakt ?