storingmelding

4 reacties

Merk
Volvo
Model
V70
Type
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
T5
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

vunderink

Lid sinds: 20-11-2007

Bijdragen: 6

Geplaatst: 14-08-2008 22:30

Motormanagement?? ik denk dat ze de cem bedoelden. kan het zijn dat je een verkeerde lampje hebt gemonteerd voor of achter?


Het komt wel eens voor dat de voorste fittingen in de koplamp stukgaan, cont.breuk in de fitting. Hierdoor kan het zijn dat je sporadisch de melding krijgt.


Suc6,


Yilmaz