Geplaatst: 05-03-2010 20:40
[150280]Heb hier een matiz staan van 2002,motorlampje brand en draait op 2cilinders?uitgelezen en heb code P0300
Bobijnlat verandert maar nog zelfde probleem,het probleem zit in cil 3 heb wel benzine en ontsteking.
Weet iemand iets meer over deze motor ivm kleppen of ander probleem?
Compressie is perfect !