Geplaatst: 05-03-2010 23:40
Hallo,
Ik heb hier een Seat Ibiza Turbo staan die heeft het volgende probleem:
Als ik ga rijden en de Turbo komt in dan haakt de turbo iedere keer rond de 3000 tpm af, valt dus weg.
Storingen uitgelezen: by-pass ventiel turbolader.
Rij je rustig voorbij de 3500 tpm en geef je dan volgas is er niks aan de hand.
Heb egr klep gereinigd en vaccuumslangen gecontroleerd.
Kan het de luchtmassameter zijn of is er iets anders aan de hand?
Graag hoor ik het van jullie.
Met vriendelijke groeten,
Christian