Geplaatst: 04-09-2009 12:09
Als er dieselolie in de dynamo komt kan dat zeker problemen veroorzaken. Er zijn weinig onderdelen die dat kunnen hebben.
Wel vreemd dat je geen spanning had op het dunnen draadje? Misschien een meet foutje??
Wil jij aangeven dat je op zoek was naar dit antwoord en de topic dus afgesloten kan worden. Ga ik het uitgeprinte schema weg gooien. Het waren best veel blaadjes en het begon een beetje in de weg te leggen.