Geplaatst: 09-06-2009 14:28
[130397]Heb hier een 207 1.4 HDI staan met 80.000 km. Deze lekt wat olie. lijkt bij inlaatspruitsuk/kleppendeksel weg te komen.. Iemand hiermee bekend? Ivm bestellen van pakkingen e.d. voordat ik alles daar demonteer..
Mvg,
René