mm lampje brandt

2 reacties

Merk
Seat
Model
Ibiza
Type
Onderwerp
Motorcode
AZQ 1.2i 12v
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-06-2009 20:05

[130425]Hallo,

Ibiza met hardnekkige storingen.

Eerst was alleen maar dat het motormanagement lampje veel brand, na een rit van 200 km afgelopen weekend loopt de motor zeer beroerd en slaat ook af. op toeren is het verder goed.

De volgende storingen zijn aanwezig;

17811 egr regelverschil p1403

16524 cilinderrij 1,sonde 2 geen activiteit p0140

16554 cilinderrij 1 brandstofberekeningsysteem onjuiste werking p0170

16520 cilinderrij 1 sonde 2 electr.storing in stroomcircuit p0136

16490 sensor (G71) spruitstuk/luchtdruk onaannemelijk signaal (F96) p0106

16705 sensor motortoerental (G28)onaannemelijk signaal p0321

17796 regelapp defect p1388

18088 reset vast,noodprogramma actief p1680

de auto heeft 121000 gelopen

05-08 is er een andere Kat onder gezet vanwege gescheurd spruitstuk

egr klep gereinigd en beter vast gezet

in mei 09 op advies van de dealer de kettingspanner vernieuwd

alle keren begon het mmlampje na een paar dagen alweer te branden

gasklep diverse keren gereinigd

Wie weet raad ?

Ik lees uit met vagcom, komt achter bijna elke storing "35-10 geregeld" te staan ,wat betekend dit?

Douwe