Geplaatst: 09-06-2009 20:05
[130425]Hallo,
Ibiza met hardnekkige storingen.
Eerst was alleen maar dat het motormanagement lampje veel brand, na een rit van 200 km afgelopen weekend loopt de motor zeer beroerd en slaat ook af. op toeren is het verder goed.
De volgende storingen zijn aanwezig;
17811 egr regelverschil p1403
16524 cilinderrij 1,sonde 2 geen activiteit p0140
16554 cilinderrij 1 brandstofberekeningsysteem onjuiste werking p0170
16520 cilinderrij 1 sonde 2 electr.storing in stroomcircuit p0136
16490 sensor (G71) spruitstuk/luchtdruk onaannemelijk signaal (F96) p0106
16705 sensor motortoerental (G28)onaannemelijk signaal p0321
17796 regelapp defect p1388
18088 reset vast,noodprogramma actief p1680
de auto heeft 121000 gelopen
05-08 is er een andere Kat onder gezet vanwege gescheurd spruitstuk
egr klep gereinigd en beter vast gezet
in mei 09 op advies van de dealer de kettingspanner vernieuwd
alle keren begon het mmlampje na een paar dagen alweer te branden
gasklep diverse keren gereinigd
Wie weet raad ?
Ik lees uit met vagcom, komt achter bijna elke storing "35-10 geregeld" te staan ,wat betekend dit?
Douwe