Geplaatst: 09-06-2009 20:10
[130426]heb een e53 met een koelvloeistof lekkage.
geen lekkage in het uitwendige koelsysteem/standverwarming.
koppakking ok! er word geen koelvloeistof in de cilinderruimte geperst.
oliekoeler(warmte wisselaar) is ook ok! geen koelvloeistof in de olie.
egr koeling is ook dicht.
iemand een enig idee?