Geplaatst: 17-06-2009 18:18
[131045]Hallo, een focus met een ratelend geluid vanaf de bak als je de koppeling intrapt.
het is alleen bij stationair toerental.
Als je de koppeling op laat komen is het weg.
Ik denk aan het druklager, maar voor ik de bak eruit haal, graag jullie ervaringen.
B.v.d
Groet, Anton