Ratelend geluid vanaf de versnellingsbak bij intrappen koppeling

3 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 TDCI
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-06-2009 18:18

[131045]Hallo, een focus met een ratelend geluid vanaf de bak als je de koppeling intrapt.

het is alleen bij stationair toerental.

Als je de koppeling op laat komen is het weg.

Ik denk aan het druklager, maar voor ik de bak eruit haal, graag jullie ervaringen.

B.v.d

Groet, Anton