13 reacties
Lid sinds: 20-11-2007
Bijdragen: 7822
Geplaatst: 10-12-2009 20:19
Ik denk dat je zelf rijdend moet gaan meten.CO-meting is perfect en de sondes geven ook goed aan.Het enige wat er mis kan zijn is dat de motor temperatuur rijdend heel erg zakt.