17 reacties
Opgelost
Lid sinds: 21-08-2008
Bijdragen: 86
Geplaatst: 02-03-2010 9:24
Hallo,
Heb je helemaal geen storingscodes uitgelezen?
De distributieketting wil wel eens rekken maar dan krijg je nokkenassensorstoring.