Geplaatst: 06-07-2008 12:48
elke keer na uitlezen storing gaat mijn controle lampje branden van mijn astra.
nu 3 keer uitgelezen maar na 250km weer branden.
het kan geen kwaad zegt de garage als het gele controle lampje gaat branden.
maar een lekker gevoel is het niet vlak voor je vacantie