Geplaatst: 03-07-2009 12:56
[132208]Bij inschakelen airco draait de compressor wel (ook koppeling slaat in)maar airco word niet koud en maakt een zoemend geluid wat te horen is in de auto.
Druk is waarschijlijk wel goed anders zou de compressor niet inschakelen, ik denk zelf aan een of drukventiel ??
Wie kan mij op weg helpen ?