Airco Niet Koud

5 reacties

Merk
Opel
Model
Zafira
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 DTH
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-07-2009 12:56

[132208]Bij inschakelen airco draait de compressor wel (ook koppeling slaat in)maar airco word niet koud en maakt een zoemend geluid wat te horen is in de auto.

Druk is waarschijlijk wel goed anders zou de compressor niet inschakelen, ik denk zelf aan een of drukventiel ??

Wie kan mij op weg helpen ?