Geplaatst: 07-07-2009 16:48
[132489]Hallo.
Wie heeft er een schema voor me,van de binnen verlichting?of weet de plaats van het vertragings relais?
Het probleem is dat hij niet aan massa gelegd word,leg ik de binnen verlichting aan massa brand die.
Het lampje bij de achterbank gaat wel aan en uit,tevens werken de portier verlichting.
Mvg Team Verheijen.