Geplaatst: 25-01-2009 13:22
[120714]Beste mensen,
Het probleem is dat de olie peilstok uit de buis geperst wordt. Nou heb ik zelf zitten denken aan de carterventilatie die verstopt zit en aan de zuiger veren die niet goed zijn waardoor er teveel cartedruk ontstaat. Maar wie weet hoe het carterventilatie systeem zit bij deze motor? Heeft iemand dit al vaker mee gemaakt? alle suggesties zijn welkom.
alavst bedankt