Geplaatst: 26-01-2009 18:31
[120817]Hallo,
Ik heb in de garage een Renault Safrane staan waarvan de verwarming na een tijdje niet meer werkt.
Zelf heb ik de klacht nog niet waargenomen, omdat het meestal na een rit langer dan een half uur gebeurt.
Wel heb ik gezien dat na een tijdje het display op het aircopaneel "vervaagt" en op dat moment is de temperatuur niet meer afleesbaar. Maar volgens de klant heeft hij dit probleem al 1,5 jaar, maar tot voorheen werkte de verwarming gewoon.
Heb al reeds een thermostaat vervangen, maar het probleem blijft zich voordoen..
Als de klant de temperatuur hoger zet dan wordt het eventjes warm, maar na enkele minuten wordt het weer voelbaar kouder..
Ik zit meer te denken aan het paneel zelf..maar misschien heeft iemand nog andere suggesties?
Hoor het graag..
Vriendelijke Groet, Amer