Geplaatst: 09-03-2010 22:05
[150635]Goedeavond,
Mijn probleem met de renault is dat de kachelventilator wel draait maar er komt weinig tot niets geen lucht uit de roosters.
Volgens de eigenaar is dit geleidelijk aan gekomen.
Ik heb de knop/schuif gecontroleerd maar die werkt/schakelt goed.Alvast bedankt,