Geplaatst: 17-03-2010 17:54
[151336]Auto heeft maandag zonder problemen gelopen en is eind van de dag geparkeerd. Volgende ochtend brandt het motormanagementlampje ( en blijft het rode lampje ,ipv het groen gele, onder de km teller branden ) en de auto wil niet meer aanslaan ! Starten gaat prima, verder lijkt alles goed te werken ,maar aanslaan wil niet. (zelfs geen plof)
Met een foutcodescanner lees ik P0138 (O2 sensor Circuit High Voltage) Bank 1,Sensor 2
Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken?