motormanagement lampje brandt en wil niet meer aanslaan

7 reacties

Merk
Jaguar
Model
X-type
Type
Onderwerp
Motorcode
2,5 V6 4WD
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-03-2010 17:54

[151336]Auto heeft maandag zonder problemen gelopen en is eind van de dag geparkeerd. Volgende ochtend brandt het motormanagementlampje ( en blijft het rode lampje ,ipv het groen gele, onder de km teller branden ) en de auto wil niet meer aanslaan ! Starten gaat prima, verder lijkt alles goed te werken ,maar aanslaan wil niet. (zelfs geen plof)

Met een foutcodescanner lees ik P0138 (O2 sensor Circuit High Voltage) Bank 1,Sensor 2

Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken?