Geplaatst: 23-03-2010 22:58
[151845]Hallo, wie weet of het mogelijk is de portieren te laten sluiten als je met de auto gaat rijden.
Met een signum kon je het syateem activeren door de knop van portier vergrendeling vast te houden
en dan de afstandsbediening in te drukken ?