Hoog Benzineverbruik.

4 reacties

Merk
Opel
Model
Vectra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 16v
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-04-2010 15:15

[154216]Ik heb hier een klant met een Opel Vectra 1.8 16v (x18xe) automaat van 1999. Volgens de klant,

heeft de auto last van een hoog benzine verbruik. Er zijn geen lekkages etc, motor loopt gewoon

netjes zowel stationair als op toeren, uitlaat is gas dicht.

Heeft iemand een suggestie wat dit eventueel zo kunnen zijn?

Groetjes Martijn