Geplaatst: 26-04-2010 15:15
[154216]Ik heb hier een klant met een Opel Vectra 1.8 16v (x18xe) automaat van 1999. Volgens de klant,
heeft de auto last van een hoog benzine verbruik. Er zijn geen lekkages etc, motor loopt gewoon
netjes zowel stationair als op toeren, uitlaat is gas dicht.
Heeft iemand een suggestie wat dit eventueel zo kunnen zijn?
Groetjes Martijn