Geplaatst: 09-10-2008 13:12
Is dit een automaat? Vooral bij en automaat komt het voor dat deze geen thuis geeft onderin bij lage toeren.
Heb je de nieuwe EGR-klep wel ingeleerd? Hoogstwaarschijnlijk zit het in de software, probeer eens nieuwe software op de Rekeneenheid van inspuiting te zetten.