9 reacties
Lid sinds: 08-01-2008
Bijdragen: 218
Geplaatst: 15-01-2008 11:24
Mijn gevoel zegt me een klein lekje in de uitlaat, waarschijnlijk na de kat.CO en HC zijn perfekt, dus lambda regelt volgens mij wel.Alleen O2 is iets te hoog. Krijg je de O2 lager, dan zakt ook het lambda getal.