Geplaatst: 30-01-2009 17:29
[121141]Beste mensen, klein probleempje
Golf 3 1.9 TDI,
Houd zich in en gaat in stappen voorruit. Waarbij het plostelinge gas geven, hij zich inhoud en stapgewijs naar voren gaat. Wie heeft er een idee of oplossing?
Groetjes Jay