Geplaatst: 02-02-2009 16:00
[121369]hello ik zit hier met een tigra die niet wou starten.
ik heb gezien dat eer geen benzine aankwan tot aan de rail na het veranderen van de branstofpomp was er wel weer druk, maar deze druk blijft niet ik heb ergens een verlies maar deze vind ik niet.
ik denk aan die kleine peer aan het uiteinde van de rail is dit mogelijk?