geen druk op rail

3 reacties

Merk
Opel
Model
Tigra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-02-2009 16:00

[121369]hello ik zit hier met een tigra die niet wou starten.

ik heb gezien dat eer geen benzine aankwan tot aan de rail na het veranderen van de branstofpomp was er wel weer druk, maar deze druk blijft niet ik heb ergens een verlies maar deze vind ik niet.

ik denk aan die kleine peer aan het uiteinde van de rail is dit mogelijk?