Geplaatst: 02-02-2009 17:17
[121376]hoi,
zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik de ontstekingstijd moet afstellen bij deze auto .
heb de koppakking vervangen en de motor draait nog steeds niet goed.
de nokkenassen staan juist op punt en de bougiekabels zitten ook juist.
indien iemand denkt het probleem te weten zou ik dat graag vernemen.
bedankt bij voorbaat.
jawel heb ik gedaan moh maar toch is er nog iets mis.maar wat?