Geplaatst: 02-02-2009 22:19
[121418]Heb hier een volkswagen golf cabrio staan uit 2000.
Rij deze auto al een half jaar `s ochtend naar buiten en `s avonds weer naar binnen.
Accu een paar keer leeg geweest en de bougies vet geslagen nieuwe gemonteerd.
De accupool is er een keer afgeweest en nu slaat deze niet meer aan.
Uiteindelijk wel maar valt stil tijdens het gas loslaten en duurt het weer een eeuwigheid voor de motor aanslaat.
Ik denk dat de gasklep ingeleerd moet worden dit moet volgens geritt speek in kanaal 098 gebeuren en dan basic settings maar dat gaat niet hij geeft FOUT aan.
Het is een gasklephuis met een gaskabel.
Wie kan mij op weg helpen?
Groet Harm.