Geplaatst: 26-04-2009 20:20
remdruk was weg op het rv en la wiel vervolgens na te controle bleek er geen uitwendige lekkage te zijn
de hoofremcilinder is vervangen en nivo blijft ok en de druk ook na twee weken begint de druk weer te veranderen tijdns stationar draaien komt de rempedaal weer op de aanslage er is nog wel rem capaciteit maar de vraag is gaan de abs pompen wel eens kapot regel kleppen of is dit een normaal iets