Geplaatst: 26-04-2010 19:51
[154237]heb een volvo v50 1.6d staan die tijdens het wegrijden op 3 cil valt
lijkt het wel
heb al een egr vervangen
er waren 4 gloeistiften defect zijn ook vervangen
er zijn geen foutcodes aanwezig.
auto rijd en trekt verder gewoon goed maar tijdens wegrijden begint hij even te bokken en een ruwe
diesel klop in de motor te krijgen.
heeft iemand zoiets meegemaakt.
mvg pascal