Geplaatst: 30-04-2010 18:53
[154478]Hallo,
Het volgende probleem doet zich voor. Bij plotseling gas geven komt er een flinke zwarte rookpluim uit de uitlaat. Hij start goed, en trekt goed, maar toch mis ik volgens mij wat vermogen, zou dit een vacuum lek oid. kunnen zijn? Heb de slangen naar intercooler en zo al gecontroleerd, maar zie niets vreemds.
Wie weet er raad ?
Gr. John.