Zwarte rookpluim bij gas geven

3 reacties

Merk
Seat
Model
Ibiza
Type
Onderwerp
Motorcode
110 pk
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-04-2010 18:53

[154478]Hallo,

Het volgende probleem doet zich voor. Bij plotseling gas geven komt er een flinke zwarte rookpluim uit de uitlaat. Hij start goed, en trekt goed, maar toch mis ik volgens mij wat vermogen, zou dit een vacuum lek oid. kunnen zijn? Heb de slangen naar intercooler en zo al gecontroleerd, maar zie niets vreemds.

Wie weet er raad ?

Gr. John.