slecht starten-lucht trekken

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
306
Type
Onderwerp
Motorcode
dw8
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-05-2010 22:55

[154852]beste collega's

heb hier een 306 met dw8 motor die na een nacht staan heel slecht start,als je enkele keren meepompt aan pompje mazoutfilter start hij wel.de wagen heeft al in enkele garage's binnengeweest en volgende onderdelen zijn vervangen:

d-riem

gloeibougies

mazoutfilterhuis met pompje

afsluitklep pomp(is nu zonder transsponder)

kleppen staan goed

terugslagklep in aanvoerleiding geplaatst

leiding tussen pomp en mazoutfilter

rest van de leidingen nagekeken

ik heb verleden week gezien dat de leiding tussen pomp en filter leeg was na enkele uren staan

begin te denken in de richting van de pomp.heeft er al iemand dit probleem meegemaakt(en kunnen oplossen)?

alvast bedankt