Geplaatst: 05-05-2010 22:55
[154852]beste collega's
heb hier een 306 met dw8 motor die na een nacht staan heel slecht start,als je enkele keren meepompt aan pompje mazoutfilter start hij wel.de wagen heeft al in enkele garage's binnengeweest en volgende onderdelen zijn vervangen:
d-riem
gloeibougies
mazoutfilterhuis met pompje
afsluitklep pomp(is nu zonder transsponder)
kleppen staan goed
terugslagklep in aanvoerleiding geplaatst
leiding tussen pomp en mazoutfilter
rest van de leidingen nagekeken
ik heb verleden week gezien dat de leiding tussen pomp en filter leeg was na enkele uren staan
begin te denken in de richting van de pomp.heeft er al iemand dit probleem meegemaakt(en kunnen oplossen)?
alvast bedankt