Geplaatst: 06-05-2010 19:09
[154895]Hey,
Heb hier een Ford ka, waar van de radio niet goed werkt, deze zit op netwerk CAN low. Nu kan ik hier niet inkomen. Wat mij ook is opgevallen dat er geen afsluit weerstanden in het CAN low netwerk zitten? Wat is FIAT hier van plan???