Geplaatst: 11-04-2008 14:00
Deze 1.8 Turbo (AWT) heeft nu en dan het probleem dat de motor spontaan afslaat of bijna afslaat bij een kruising of stoplicht of zomaar ergens stationair lopend. ook komt het nu en dan voor dat tijdens het accelereren, de motor even stokt (inhoudt).Er staan geen storingen in het motormanagement en er zijn ook geen afwijkende waarden mbt toerental, lambda waarden of gasklep adaptatie.