Geplaatst: 17-03-2008 11:15
Ik merkte op dat bij flink gasgeven totaan het pedaal geheel ingetrapt te hebben dat hij inhoudt. Dit duurt misschien 3 tot 4 sec. Het vreemde is dat wanneer dit gebeurt de tank bijna leeg is, het lampje brand nog niet en de wijzer staat nog niet in het rood. Heb er geen last meer van wanneer ik de tank weer volgooi. In principe lijkt dit niet te mogen gebeuren.
Ik hoop dat iemand een idee heeft.
Ruud.