Geplaatst: 13-04-2009 21:52
Een z14xep met een zeer hoog olieverbruik, kop gedemonteerd en cilinder 3 lijkt te spoelen,
maar je ziet niets aan de zuigerveren .klepseals goed.
Hij verbruikte al langere tijd veel olie.
Wie heeft dit bij de hand gehad, alleen zuigerveren vervangen?
Lpg de oorzaak?