Zeer hoog olieverbruik z14xep , cilinder 3

4 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
100 000 km ,
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof
LPG

werkplaatshartog

Lid sinds: 26-03-2009

Bijdragen: 68

Geplaatst: 13-04-2009 21:52

Een z14xep met een zeer hoog olieverbruik, kop gedemonteerd en cilinder 3 lijkt te spoelen,


maar je ziet niets aan de zuigerveren .klepseals goed.


Hij verbruikte al langere tijd  veel olie.


Wie heeft dit bij de hand gehad, alleen zuigerveren vervangen?


Lpg de oorzaak?