Geplaatst: 19-05-2010 15:54
[155703]Af en toe blijft hetlampje van de ESP branden. Uitschakelen met de schakelaar lukt niet. Soms na stillegen en terug starten is het lampje uit. In en uit schakelen met de schakelaar werkt dan prima.
Iemand ervaring mee?