Geplaatst: 25-06-2010 17:03
nou je kan gewoon alle stappenmotoren erop zetten zowel van een 1000 1100 1400
het is allemaal het zelfde
maar wat ik veelal meemaak is het rubber slangetje dat naar de mapsensor stuk gaat die aan het schutbord vastzit
dit geeft ook erg slecht stationair lopen
maar als je het niet vertrouwd haal ff een carb. op de sloop
der is zat van te krijgen