Geplaatst: 26-05-2010 8:35
onder het rijden slaat de motor af,div. relais onder de motorkap gaan staan klepperen,pomp krijgt geen spanning meer
en ook het voorgloeilampje brand niet,even later gaat plosklaps het voorgloeilampje branden en motor slaat weer aan.
Storingen uitgelezen geeft aan voedingsspanning startblokering onderbroken . En een hel boel onzin storingen