Uitbouwen dynamo

4 reacties

Merk
Ford
Model
KA
Type
Onderwerp
Motorcode
1300 J4S
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-02-2010 21:02

[147787]Hoe haal je het snelst de dynamo er uit. Hij zit onder de servopomp en naast het spruitstuk. Ik heb de drie bouten er uit, maar ik krijg hem er zo niet uit. Moet komplete steun los of inlaatspruitstuk er af.