2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-02-2010 20:48
[148156]Hallo,
Na van alles gebrobeerd te hebben werkt de elktronische teller niet, deze geeft niks aan dus, rest werkt wel, behalve lampje van het ABS dat blijft branden,
Vriendelijke groet Blueberry T