Geplaatst: 10-02-2010 9:52
[148272]Goede morgen allemaal,
Ik heb hier een disco 3 met storing in de parkeerrem, dit is volgens mij een bekend probleem???
De parkeerrem doet niets, het oranje lampje brand vaak en als je hem bediend het rode lampje ook.
Is iemand hier goed bekend mee???
Met vriendelijke groet,
Roland van de Wal