Geplaatst: 10-05-2009 13:13
heb een 318i van 1995 die niet meer wil starten,als ik de sleutel in het contact steek en wil starten branden alleen de lampjes van het dashbord.,de starter reageert niet.normaal als men doordraait dan moet de starter toch aanslaan.maar hier doet het niets.kan het zijn dat het contactslot stuk is ofzo.groetjes.